Raseiniškių KELIONĖ Į AUSTRIJĄ

Spalio 6 – 9 dienomis Lietuvos ūkininkų sąjungos Raseinių skyriaus nariai keliavo po Austrijos Štirijos regioną.

Raseinių rajono ūkininkai susipažino su Štirijos regiono istorija, gamta, smulkiaisiais verslais, amatais, ūkiais.

„Austrijoje buvome dvi dienas. Pirmą dieną aplankėme Štirijos sostinę – Gracą, pasivaikščiojome po senamiesčio gatves, grožėjomės nuostabia architektūra. Liftu pakilome į kalną, kur atsivėrė visas sostinės grožis. Vėliau vykome į kiaulių ūkį, kuriame yra penimos kiaulės ir po to išvežamos skersti į skerdyklą. Iš skerdyklos mėsa vėl grįžta į ūkį, kuriame gaminami mėsos gaminiai.  Aplankėme ir ūkį, kuriame gaminamas šampanas. Šeimininkas trumpai pristatė savo verslą ir degustacijai pateikė keletą šampano rūšių. Lankėmės ir Haidelbergo pilyje, kuri pastatyta 12 a. ir nė karto nebuvo užimta priešų, nes stovi ant aukštos kalvos. Norint patekti į pilį, reikia keltis keltuvu. Nakvojome kaimo turizmo sodyboje, kuri įsikūrusi pačiose Alpėse. Kitą dieną svečiavomės į Pilau miestelyje, kur aplankėme šeimos kepyklėlę, moliūgų aliejaus gamybos cechą, vyno gamybos ūkį. Raseiniškiai džiaugėsi, kad kelionė buvo turininga ir prasminga bei skatinanti ir Lietuvoje ieškoti alternatyvių verslų plėtrai. Grįždami ūkininkai daug diskutavo apie Austrijoje vykdomą ūkinę veiklą‘, – dalinasi įspūdžiais ŽŪR Savivaldos organizatorė Skaidrutė Žuvelaitienė.